o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Ogólne forum dla studentów
 » Odpowiedz na ten temat

sposób na fajny tyłek

[11.03.2007] 22:17
szafranka
Dziewczyny znacie fajne sposoby na ładną dupcie? Ja ostatnio przekonałam się do pilingu z kawci. Stosuje sobie już sześć tygodni i efekty widać, jako wspomagacz stosuję sobie kremik CelluSculpt. Skóra się fajnie wygładziła, a pamarańczka zmniejsza sie.

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[12.03.2007] 09:09
White Lady
Najlepszym sposobem na jędrny tyłek są regularne ćwiczenia.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9835552]
[12.03.2007] 10:11
Oo===vw===oO
najlepszym sposobem na fajny tylek to woda i mydlo

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9835827]
[12.03.2007] 10:37
napiszcie cos wiecej
jakie ćwiczenia robić??

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9835953]
[13.03.2007] 02:28
a w ogóle
najlepszy sposób, to masaż posuwisto-zwrotnymi ruchami, którego nie zaznasz, dopóki bedziesz trwoniła czas na netowe reklamy jakiegoś gownianego kremu

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9843068]
[25.07.2014] 05:38
[14.03.2007] 13:19
madziaaaa
Moi zdanim tak jak kolezanka sa dobre cwiczenia bo jak bediecie siedziec w domu to wam nic to nie pomorze a kremy nieraz zawodza:/ niestety a po co sie chemia nawalać..vo wy cchecuie jak pusziany wygladac;p mysle ze malecwiczonka wam nie zaszkodza a tylko pomoga miec zdrowa i ladna fizgure.pozdrawiam.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9852025]
[14.03.2007] 13:23
katrinka29
najlepszy sposób to dobre geny

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9852050]
[14.03.2007] 16:56
corrii
wy serio już w tym wieku macie takie problemy, żeby się jakimiś kremami wspomagać? ło matko 'Wyglądam przez okno, na oczach mam sen, a Grochów się budzi z przepicia (...)'
---
PIE‏PR‏ZYĆ CENZURĘ

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9853663]
[14.03.2007] 18:38
tyyyyyyjj2
corrii (07.03.14 16:56):
wy serio już w tym wieku macie takie problemy, żeby się jakimiś kremami wspomagać? ło matko

a skad Ty brzydka s.. wiesz ile my mamy lat??

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9854358]
[14.03.2007] 19:12
zwiększone libido
corrii (07.03.14 16:56):
wy serio już w tym wieku macie takie problemy, żeby się jakimiś kremami wspomagać? ło matko

Fajny masz nos

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9854619]
[16.03.2007] 11:51
Joasia22
Ja zawsze miałam fajny tyłek więc nie wiem co musicie zrobić aby były efekty, na pewno ćwiczyć!!! areobik, siatkówka, bieganie, skoki itd i to nie pare miesiecy ale całe zycie :], przeprowadzić sie gdzieś na górce (sama mieszkam wysoko) no i duzo seksu uprawiać, to lepsze nisz wszystkie sporty powodzenia!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9867009]
[16.03.2007] 13:15
BZN
laski nie ma co sie meczyć ciepło sie robi ;] na rowerki i spacerki ;] --KASA jest bogiem...-- TRAWA nałogiem...--ŻYCIE zabawą...-a BROWAR podstawą...--

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9867518]
[16.03.2007] 15:13
rtrtrttr
zwiększone libido (07.03.14 19:12):
corrii (07.03.14 16:56):
wy serio już w tym wieku macie takie problemy, żeby się jakimiś kremami wspomagać? ło matko

Fajny masz nos

obrzydliwy!!!!nochal

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9868390]
[31.03.2013] 13:30
Vidstrie4w
madziaaaa (07.03.14 13:19):
Moi zdanim tak jak kolezanka sa dobre cwiczenia bo jak bediecie siedziec w domu to wam nic to nie pomorze a kremy nieraz zawodza:/ niestety a po co sie chemia nawalać..vo wy cchecuie jak pusziany wygladac;p mysle ze malecwiczonka wam nie zaszkodza a tylko pomoga miec zdrowa i ladna fizgure.pozdrawiam.

Na niskie libido najlepsza jest Lovegra od DoktorPotencja.pl bardzo skutecznie zwieksza libido i do tego likwiduje problem brakiem checi na seks.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20366599]

 » Odpowiedz na ten temat