o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Klasyczna
 » Odpowiedz na ten temat

UTWORY NA PIANINO !! POSZUKUJE

[23.06.2006] 08:58
KUDLATY***
Poszukuje romantycznych utworów na pianino bardzo wpadających w ucho
Jeśli by ktoś posiadał jakieś tytuły bardzo bym był wdzięczny =)z góry dzięx

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[12.01.2007] 13:13
Martha001
hej, czy ktos zna utwór: na pianino, skoczny, taki z fimów niemych, grany w starych barach???? Bardzo znany potrzebuje jego tytułu. A najlepiej nut. Pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [9308029]
[04.08.2007] 21:03
JulkaRewizor
Martha001 (07.01.12 13:13):
hej, czy ktos zna utwór: na pianino, skoczny, taki z fimów niemych, grany w starych barach???? Bardzo znany potrzebuje jego tytułu. A najlepiej nut. Pozdrawiam


wydaję mi się, że chodzi Ci o \"Entertainer\'a\" Scott\'a Joplin\'a Nuty mam, ale nie mam skanera zeby przeslac. Ale jesli Ci sie podobaja takie ragtime\'y, to kup od razu cala ksiazke z nutami: Scott Joplin- Ragtimes, bardzo fajna, taka zolta oprawa w zielone listki ze zdjeciem Scotta. Pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [10950124]
[16.09.2007] 21:52
kosacka
najlepiej wejść na forum np.www.pianofiles.info . Sama sobie z tamtąd ściągałam nuty. jest tam wiele z muzyki klasycznej i rozrywkowej. polecam ci z romantycznej-łatwo wpadającej w ucho- " Dla Elizy" " I cz Sonaty Księżycowej" L.v. Beethovena, Chopina Preludia, Nokturny... możesz sięgnąć też przecież do łatwych opracowań trudniejszych utworów.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [11271987]
[13.06.2008] 11:13
Oresta
Dzieki bardzo chcialam znalezc tytul tego entertainer'a ale nie mialam pojecia jaki ten tytul... przypadkiem trafilam na forum, dzieki !

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [12923174]
[28.03.2017] 00:18
[18.02.2009] 19:36
Iza 97  Izunia97_1997@tlen.pl
Fajny jest utwór Chaczaturiana o tytule Taniec . Jest grywany w filmach.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14408110]
[16.03.2009] 20:29
antek15
Gorąco polecam wszystkie utwory Yanna Tiersena Romantyczne jak najbardziej w zasadzie proste no i wpadają w ucho z siłą miażdżącą

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [14549534]
[28.04.2010] 08:56
akashia9
http://akashia9.wrzuta.pl/audio/079wJiWF0rx/ aa ktos wie jak sie nazywa ten utwór?
wylecialo mi z głowy.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16594020]
[04.06.2010] 21:03
Słoneczna < 3.
Blue Bird znane , spokojne i ładne
bella's lullaby. twilight | kołysanka belli. zmierzch też bardzo ładne i znane

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16758215]
[08.06.2010] 19:53
beatka... =*
mozesz zagrac "clair de lune" debussy'ego...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [16773793]
[27.11.2010] 10:27
moks
akashia9 (10.04.28 08:56):
http://akashia9.wrzuta.pl/audio/079wJiWF0rx/ aa ktos wie jak sie nazywa ten utwór?
wylecialo mi z głowy.
The river flows in your

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17479674]
[26.09.2011] 15:58
nymphetaine
Witam ! Potrzebuje nut na pianino:Comptine d'Un Autre t- Die fabelhafte Welt der Amlie Piano [Large Version 2010]
Byłabym bardzo wdzięczna za przesłanie tych nut na e-maila:leonek14_92@o2.pl lub numer gg :37241778

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18843607]
[04.12.2012] 08:54
majaNcello
http://www.youtube.com/watch?feature=player_ embedded&amp ;v=pxSTVnSuDYc

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20044253]
[11.05.2013] 15:22
chwyoFcVHD  UlulbXdBSeDFCHSk@tlen.pl
grande lucaaaaaaain jaaaapn!Era una delle mete di quest'anno, e quindi una delle papabili del prossimo!Vabbe allora ci dedichiamo una web-chat-sessione cosi mi racconti

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20477667]
[23.03.2016] 07:30
koneser on
https://www.youtube.com/watch?v=ArHla4c21MU

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22245253]
[26.10.2016] 17:43
Miltona
https://www.youtube.com/watch?v=voww7abkG9c

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [22494139]

 » Odpowiedz na ten temat