o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Muzyka MP3
 » Odpowiedz na ten temat

SMUTNE PIOSENKI NA NIESZCZESLIWE ZAKOCHANIE

    1 2 3   » 44 Strony tematu:
[22.02.2006] 01:21
tetetka_zakochana
hej. temat mowi sam za siebie. podeslijcie jakies rozczulajace piosenki, zeby sie wyplakac. pozdrawiam.

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[22.02.2006] 01:38
LINKI GDZIES TAM ZNALEZIONE
http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=4692128&st art=570
do wyboru do koloru
mozesz sobie sama powybierac, co lubisz
tak sie nieszczesliwie zakochałas, ze adresu nie podałas

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [6384279]
[22.02.2006] 09:28
a tu masz drugi temat
http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=4715867&st art=0

dziewczyno Ty wciąż nieszcześliwie się zako@@@esz to może... może teraz we mnie i już tak do końca zycia?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [6384886]
[22.02.2006] 09:48
...Mp3...
oj fajny temacik
heh

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [6384959]
[22.02.2006] 10:11
fajna babeczka
tetetka_zakochana podaj adres to ci wyśle

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [6385082]
[20.12.2014] 09:39
[23.06.2006] 18:28
Dominisia3921
ardzo was prosze o smutne piosenki ... smutne wlne dobre na dola .. i polskie .. nie koniecznie ale mile widzianie Buzki z gory ... mam nadzieje ze COSIK wyslecie ;* dominisia3921@buziaczek.pl prosze ...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7386895]
[23.06.2006] 18:45
spider-man
Magda Femme - Sama
http://www.sendspace.com/file/qeo755

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7387065]
[23.06.2006] 19:10
spider-man
Avril Lavigne - My Happy Ending
http://www.sendspace.com/file/cw399r

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7387263]
[23.06.2006] 19:14
mamapati
Endless Love - Luther Vandross/Mariah Carey
http://www.festiveevents.com/mp301/endlesslo ve.mp3

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7387283]
[23.06.2006] 19:20
Lady Makbeth
Nie płacz. Nie warto wylewać łzy na faceta, kóry nie jest tego wart
Na pocieszenie proponuję Ci posłuchać sobie takich kawałków, które wprowadzą Cię w dobry nastrój - coś żywiołowego, bo z płakania nic nie będziesz miała - tylko zapuchnięte oczy, a po co sobie tak szpecić buzię

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7387333]
[23.06.2006] 22:30
szczerbka
ja tesh poprosze o takie smutne piosenki, dobrze by było polskie. mój mail m_szczerbka@tlen.pl < kocham ebiego>

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7388925]
[23.06.2006] 22:32
szczerbka
P.S facet mile widziany mój mail m_szczerbka@tlen.pl < kocham ebiego>

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7388937]
[26.06.2006] 23:45
Nieszczesliwie zakochana
Tez chciałabym kilka smutnych nutek jak mozecie to wyslijcie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7415412]
[27.06.2006] 07:04
miranda33
do osób, które podały maile poleciało:

M. Bajor - Nie chcę więcej
A Cierniewski - Jedna mała łza
2 + 1 - Requiem
A. Dąbrowska - Charlie
Lombard - Nasz ostatni taniec
G. Fleszar - Nasza droga do nikąd
Shout - Przepraszam za miłość dominisia masz pełną skrzynkę , bo maile wracają Dobre Duszyczki wielkie dzięki za wszystkie przesłane mi utworki!!!

miranda33@o2.pl
br />
Szukam braci Ciesielskich: Darka, Krzyśka, Radka!
Kiedyś mieszkali w Płocku. Mieli rodzinę w Pabianicach i Pajęcznie, więc może tam się wyprowadzili. Proszę o pomoc. Za każdą informację z góry dziękuję!!!


   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7416234]
[27.06.2006] 09:57
szczerbka
dzięki bardzo ale chyba jush mi nie beda potrzebne.... /znalazłam to co trzeba/ mój mail m_szczerbka@tlen.pl < Ebi moim idolem >

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7416760]
[27.06.2006] 10:59
natajla
tutaj jest ich cale mnostwo....
zajzyj

http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=4787907 ...Piękno - to złudzenie i pułapka na drodze człowieka, jedno z nie dających się objaśnić przekleństw jego istnienia... [serce
[nie mam nic do powiedzenia]
Szukam fajnych imprezowych kawałków xD
posiadasz pare ??
podziel sie ze mna !!
z gory dzieX !!

PzDr !! !! !!

moj e-mail to natajlaa_17@o2.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7417216]
[09.08.2006] 19:43
Dominisia3921
Nom wiem .. skrzynka juz oki... dzięki wam bardzo za piosenki =** Ma ktoś z waz moze wlasnie takie piosenki dla nieszczesliwei zakochanych ... najlepiej POLSKIE... ale nie pogardze zagraniczymi... dziekuje wam kochani bardzo =*** ;(

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7835432]
[30.09.2006] 15:46
Izka_18
Hmmm cos o tym wiem więc proponuje sobie posłuchać :
Alicie Keys-if a aint got you
DKA-wybacz
Rihianna-Unfaithful
Shakira-No
G. Andrzejewicz-słowa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8328499]
[01.10.2006] 16:23
AMK 17lat
Moj pseudonim to nazwa mojego zespolu... Spiewam sam bo jestem sam, jak ktos chce to moge wyslac ==> AMK - "Krolowa serca" i polecam na dola piosenke DKA - Marzenia ;( to tyle...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8337862]
[01.10.2006] 16:31
Blonda
To moja ulubiona
http://www.speedyshare.com/490462547.html

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8337963]
[04.10.2006] 18:13
biebie
Prosze o jakieś smutne o miłości piosenki Fajnie by było gdyby były po polsku =)) to mój adres biebie@buziaczek.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8367488]
[07.10.2006] 16:35
madzix123
tez bym bardzo prosila bo ja tu slucham tylko takich piosenek dzieki slicznie
...::: madzix123@gmail.com ; madzix135@wp.pl :::...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8388816]
[07.10.2006] 19:29
eweggg
siema chcialabym was prosic o wyslanie mi smutnych dolujacych piosenek ale wylacznie po polsku z gory dziekuje pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8390206]
[08.10.2006] 16:51
Smutasek...
thx... *

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8397909]
[08.10.2006] 16:57
szabla22
KULT- "Jeśli zeczchcesz odejść, odejdź"
KULT-"Samotni ludzie"
KULT- "Historia pewnej milości"
KULT- "Ty albo żadna"
Mieczysław Fogg- " Ta ostatnia Niedziela"

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8397954]
[13.10.2006] 21:00
margolciaaa
ja tez bym prosila o takie pioseneczki jak najweicej tylko zeby bylo polskie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8445908]
[13.10.2006] 23:47
GOSIAAAAAAAA
SŁUCHAJCIE JA ZNAM SIE TROCHE NA WOLNCH PIOSENKACH I MIEJCIE PEWNOŚĆ ŻE JAK ŚCIĄGNIECIE TE WSZYSTKIE DÓŁ MUROWANY!!!!

PRZETESTOWANE NA SOBIE... WIELE RAZY...

podaje tytuły:
sumptuastic - niepokonani
de mono - bo dziś już nie ma nas
alicja janosz - skłamałam
shakira - underneath your clothes
backstreet boys - I want it that way
britney spears - I\'m not a girl not yet a woman
B. Spears - everytime
b. Spears - someday
shania twain - from this moment
de mono - wsZystko na sprzedaż
de mono - zakochani
delta goodrem - lost without you
DNA gal - móc budzić świat
farba w strugach deszczu
farba - chce tu zostać
flipsyde - happy birthday
fort minor - wherd you go
gosia andrzejewicz słowa
hoobastank - reason
mafia - imię deszczu
backstreet boys - incomplete
rachael lampa - if you belive
james blunt - goodbye my lover
jessica simpson - take my breath away
kancelaria - zabiorę Cię
kasia kowalska - tak mi Ciebie brak
kindla - niebo bez gwiazd
kindla - z kims takim jak Ty
d-bomb - koniec
lionel richie - say you say me
lucie silvas - what you\'re made of
mariah carey - hero
mariah carey - my all
mariah carey & Westlife - against all odds
metalica - nothing else matters
michelle branch - goodbye
natalia oreiro-me muero de amor
nickelback - far away
pin - bo to co dla mnie
robert @@@niacki - niecierpliwi
PRWD- zawrót głowy
Rh+ - po prostu miłość***
ricky martin - tal vez
rihana - unfaithful
shane ward - no promises
solaris i juz zawsze tak będzie
sumptuastic - -niebo bez Ciebie
switchfoot - you
the calling - wherever you will go
trzecia godzina dnia - mój ląd
universe - nie, nie
uprowadzenie agaty - nie jesteś sama
w. Houston - i will always love you

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8447581]
[14.10.2006] 01:20
C4x
Linkin Park - My December
Verba - Młode Wilki 1, 2 i 3
Metallica - Nothing Else Matters
Nightwish - Away
Hammerfall - Allways Will Be
Hammerfall - The Fallen One
Marcin Rozynek - Siłacz
Tatu - Gomenasai

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8448097]
[14.10.2006] 01:36
argemone
Chylińska – Niczyja
http://uploaded.to/?id=3a0a57
If I can be of any help, you're in worse trouble than I thought...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8448158]
[14.10.2006] 09:18
KaMcIaSa15
Paris Hilton - You Don't See Me
Alexz Johnson - Your Eyes
Kelly Clarkson - Because Of You
The Pussycay Dolls - Stickwitu
Us5 - Come Back To Me Baby

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8448600]
[14.10.2006] 09:44
lifemen -_-
Do takie sytuacji zyciowej najlepiej pasuje Myslovitz, RH+, Kasia Kowalska, Various Manx, Sumptuastic i oczywiscie Łzy... Nie omijajac Edyty Bartosiewicz, DKA...

Moj najlepszy utwor...
Ne-Yo - So Sick...

POzDRaWIaM
poprostu... inny... tak poprostu...

www.patryk-chce-milosci.onet.blog.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8448702]

    1 2 3   » 44 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat