o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Swobodniejsze podejście
 » Odpowiedz na ten temat

Macanie w autobusie/tramwaju

   1 2 3 4 Strony tematu:
[02.05.2012] 17:46
Sebko22
No to można powiedzieć że doprowadziłaś go do odlotu

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19516401]
[02.05.2012] 17:52
OnaJakWino
Sebko22 (12.05.02 17:46):
No to można powiedzieć że doprowadziłaś go do odlotu

Hehe jak sie tak domagal to mial Nie powiem, ze ocieranie reka takiego nabrzmialego kutasa mnie nie podniecilo, ale nie moglam mu pozwolic przy wszystkich zeby mi w autobusie reke pod spodnice wkladal i mi palcami robil hehe

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19516413]
[02.05.2012] 17:54
Sebko22
No dokładnie Powiem Ci szczerze że sam robię się napalony xD

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19516416]
[02.05.2012] 17:57
OnaJakWino
Sebko22 (12.05.02 17:54):
No dokładnie Powiem Ci szczerze że sam robię się napalony xD

Ulzylbys sobie na moim tylku, co? Pozwolilabym Ci sie gapic na moj dekolt przy tym...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19516422]
[02.05.2012] 17:58
Sebko22
Bardzo chętnie Byłabyś chętna na spotkanie gdybym był czasem w warszawie?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19516425]
[21.12.2014] 09:27
[02.05.2012] 18:20
OnaJakWino
Sebko22 (12.05.02 17:58):
Bardzo chętnie Byłabyś chętna na spotkanie gdybym był czasem w warszawie?

W celu? Ile Ty masz lat?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19516463]
[02.05.2012] 18:27
Sebko22
W różnym Kawa Spacer całe 22

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19516481]
[05.05.2012] 17:19
OnaJakWino
ok przyjezdzaj czekam, ale ostatnio podrozuje tylko lufthansa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19522835]
[07.05.2012] 11:39
wierna.
http://napalona.mojezdjecia.net/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19526962]
[08.05.2012] 12:48
pen
hehe, zdarzalo mi sie w tloku, oczywiscie za przyzwoleniem pan, robic juz rozne macanka od tylu, ale wczoraj rano, przystawialem pena do wierzchu dloni jednej mlodej ale ja tym podniecilem oczywiscie jak zwykle nic potem z tego nie wynika pozdrawiam wszystkich zainteresowanych i namawiam do pisania

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19529091]
[08.05.2012] 12:57
OnaJakWino
Heh to pewnie niezle Ci nabrzmial z podniecenia? Reki nie zabrala? Ja jesli mialabym dobry dzien to poocieralabym sie dlonia
pen (12.05.08 12:48):
hehe, zdarzalo mi sie w tloku, oczywiscie za przyzwoleniem pan, robic juz rozne macanka od tylu, ale wczoraj rano, przystawialem pena do wierzchu dloni jednej mlodej ale ja tym podniecilem oczywiscie jak zwykle nic potem z tego nie wynika pozdrawiam wszystkich zainteresowanych i namawiam do pisania


   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19529109]
[09.05.2012] 00:41
Dziubal24
,
OnaJakWino (12.05.05 17:19):
ok przyjezdzaj czekam, ale ostatnio podrozuje tylko lufthansa

Hej a skąd jeździs,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19530549]
[02.06.2012] 21:33
matiwroclaw
Jakaś kobieta chętna na macanie/ocieranie w autobusie?
Wrocław , przystanek "Dworzec Autobusowy" (autobusy K,113,145,146,612) kierunek Krzyki , Gaj , Tarnogaj

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19589385]
[02.06.2012] 21:34
matiwroclaw
matiwroclaw (12.06.02 21:33):
Jakaś kobieta chętna na macanie/ocieranie w autobusie?
Wrocław , przystanek "Dworzec Autobusowy" (autobusy K,113,145,146,612) kierunek Krzyki , Gaj , Tarnogaj

Linie do uzgodnienia
mój mail:
lukaszewski@autograf.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19589388]
[02.06.2012] 22:19
diegomachazer
matiwroclaw (12.06.02 21:33):
Jakaś kobieta chętna na macanie/ocieranie w autobusie?
Wrocław , przystanek "Dworzec Autobusowy" (autobusy K,113,145,146,612) kierunek Krzyki , Gaj , Tarnogaj

masz jeszcze, 122 na Nowy Dwór i 125/325 na Oporów/Brochów z drugiej strony dworca. Glück.Gott..Niederschlesien..Hin.und.zurück.. ..Mit.Zug..Nach.Breslau..Eberhard.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19589511]
[02.06.2012] 22:34
matiwroclaw
albo przystanek "EPI" linie 122,125,325
kierunek ( Al.Piastów, Poczta Polska , Nowy Dwór)
linie do uzgodnienia

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19589560]
[07.06.2012] 20:23
No nie wierzę
Nasza klasa rządzi, co te dziewczyny wyrabiają:
http://imagetwist.com/nxp9ktyz2zdr/naszaklas a7.6.12.jpg.html

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19603484]
[24.06.2012] 15:15
piękna Ziza
zwykle zwyczajnie głośno pierdzę , czasem na mokro

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [19644103]
[01.01.2013] 18:40
NOWY...
Malgorzata35 (11.03.14 22:17):
myślę, że wszelkie próby kończą się jednakowo czyli dostaniem w twarz.

NIE MA REGOLY. JAKO 20+latek JEZDZILEM Z GLIWIC DO KATOWIC 6-ka. RANO JAK ZAWSZE TLOK.WCHODZILEM ZAWSZE W TYL AUTOBUSU.PARE PASAZEROW ZNALEM JUZ BO JEZDZILI W TYM SAMYM CZASIE.3PRZYSTANKI DALEJ DOSIADALA SIE BARDZO FAJNA DAMULKA MOZE ZE 30-38 LAT,ALE BARDZO ZADBANA.Z BIEGIEM CZASU ZACZELISMY SIE POZDRAWIAC.KIEDYS W LATO WESZLA JAK ZAWSZE ELEGANCKO UBRANA W SUKIENCE PRAWIE MINI!BYLEM OPARTY PLECAMI O TYLNA SZYBE.ONA STANELA TWARZA W MOIM KIERUNKU I GDY BUS RUSZYL WPADLA NA MNIE,PRZEPROSILISMY SIE WZAJEMNIE I ONA ODWROCILA SIE PLECAMI W MOIM KIERUNKU, ABY ZLAPAC SIE PORECZY.WTEDY DOPIERO ZAUWAZYLEM JEJ TYLEK,OD RAZU NABZMIALO MI W SPODNIAHC.DO GLOWY BY MI NIE WPADLO ABY JA DOTKNAC!LECZ AUTOBUS ZROBIL TO ZAMNIE.DOTKNELA TYLKIEM PARE RAZY MOICH SPODNI!BYLEM PEWIEN ZE CZUJE JAK MI STOI ALE CO MIALEM ROBIC!PO CHWILI ONA OPARLA SIE CALYM CIALEM O MNIE,CZULEM JAK MI TYLKIEM MASUJE MOJEGO.ZAUWAZYLEM ZE CZASAMI ZAMYKA OCZY,A WIEC NIE TYLKO JA MIALEM RADOSC!WIEDZIALEM GDZIE BEDZI WYSIADAC WIEC MIALEM JESZCZE TROCHE CZASU.JEDNAK JEJ ZAPACH I TO KRAZENIE TYLKIEM DOPROWADZILO MNIE DO EXPLOZJI. POWTARZALISMY TO PRZEZ PARE TYGODNI.DOCHODZILO DO TEGE ZE WKLADALEM JEJ DLON POD SPUDNICE GDZIE JEJ TYLEK BYL GOLY.CZASAMI JAK SYTUACJA POZWALALA TO ROZPINALEM ROZPOREK A ONA STOJAC TYLEM LAPALA MNIE ZA PTASZKA I MASOWALA NIM SWOJ TYLECZEK, PODNOSILEM WTEDY POD KONIEC SPUDNICZKE DO GORY A ONA MASOWALA SOBIE NIM POWIEDZY POLDUPKAMI. PEWNEGO RAZU ZAPROPONOWALEM JEJ SPOTKANIE,POMIMO ZE BYLEM WTEDY BARDZO PRZYSTOJNYM FACETEM KATEGORYCZNIE ODMOWILA. POZNIEJ KUPILEM SAMOCHOD I SPRAWA SIE SKONCZYLA.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20111369]
[01.01.2013] 21:12
ktos
macie skypa? pokaze Dziewczynom jak wsadzam sobie rozne przedmioty w tylek i jak wale konia itd moj skype nick to pawel224735 zapraszam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20111788]
[01.01.2013] 22:00
kamilkaaaaa
a mnie ostatnio tak wymnacali www.oncam.tv/pl/pp/roland22

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20111936]
[10.03.2013] 00:47
Mateusz15
Czy jest jakaś chętna dziewczyna na macanie w autobusie?
Mam 15 lat, i straszną ochotę na dotyk damskiej pupy.
Staram się o tym nie myśleć, ale jest to ode mnie silniejsze
Proszę o kontakt i o to by można byłoby to zrobić,
linie autobusu ustalimy w późniejszym kontakcie.
Kontakt przez komunikator Gadu-Gadu.
Numer GG : 34187010
Pozdrawiam.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20305109]
[21.03.2013] 13:50
Futr4eeed4
matiwroclaw (12.06.02 21:33):
Jakaś kobieta chętna na macanie/ocieranie w autobusie?
Wrocław , przystanek "Dworzec Autobusowy" (autobusy K,113,145,146,612) kierunek Krzyki , Gaj , Tarnogaj

Polecam DoktorPotencja.pl Kamagra od nich to rewelacja, wreszcie uczciwy sprzedawca z oryginalną Kamagrą. Jeżeli macie problemy z potencją i erekcją to z czystym sumieniem mogę zarekomendować.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20338832]
[23.05.2013] 09:08
długonoga mężatka
Ja jeżdżę codziennie do pracy autobusem,od jakiegoś czasu na samym tyle autobusu siedzi młody chłopak wręcz dziecko,chyba jeżdżący do podstawówki.Zawsze stoję w tym samym miejscu a on siedzi na tym samym z tyłu autobusu.Tak to trwało z kilka miesięcy.Teraz upały więc założyłam krótką spódniczkę i oczywiście szpilki.Pewnego Tydzień temu poczułam znienacka jego rękę pod tą spódnicą.Nie wiedziałam co robić.Właściwie tą ją podciągnął i sobie patrzył.Kilka dni później to samo ale teraz już dotykał,odwróciłam się i uśmiechnęłam,było mi bardzo przyjemnie.Wczoraj natomiast już wsunął mi paluszka do środka,zrobiłam się mokra natychmiast.Masował masował mnie od tyłu aż dostałam orgazmu w autobusie.Niesamowite uczucie.Dziś to samo,nie ma to jak poranny orgazm z rana,czuję się wtedy pełna energii.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20504870]
[23.05.2013] 11:08
wypierrdalać gimsraki

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20505046]
[23.05.2013] 11:41
xxxxxxxxxx
wypierrdalać gimsraki (13.05.23 11:08):

Mlaskaj pythongi capie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20505114]
[28.05.2013] 11:42
max von kropf
OnaJakWino (12.05.02 17:43):
Sebko22 (12.05.02 17:36):
To już napewno jakiś zboczur z powołania Mi się spodobało to ocieranie tak więc zacznę częściej jeździć zatłoczonymi mpk-ami

Hehe no zbok jak wiekszosc Ale szybko mial wytrysk i odpuscil.

---przyganial kociol garnkowi.Smieszne jestescie facetki-on"zboczuch jak wiekszosc"ale ty-swieta co?A moze tez zboczuch-jak wiekszosc z was facetek udajacych cnotki i niewiniatka.Wy sie bardzo przejmujecie co ludzie powiedza,jak to bedzie wygladac czy nie zepsuje wam wizerunku jaki macie o sobie i to was hamuje.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20515625]
[16.10.2013] 11:03
Mokra ;3
Ja kocham jak jadę tramwajem i ktoś weźmie rękę i pociera o moją mokrą cipkę i poliże . a na cycki to wszyscy się gapią mój rozmiar to 75D

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20805923]
[25.10.2013] 13:41
ratownik_macałby
kobietki, dziewczyny ! piszcie która chętna na macanko w kuj-pom . piszcie swoje maile !

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20824473]
[01.11.2013] 23:27
czemu nie,,,
OnaJakWino-wiesz-ja tez bardzo lubie sie ocierac o piekne kobiety w komunikacji.Raz mialem taki przypadek ze fajna laska z niesamowitym tylkiem stala na tylnym pomoscie w tramwaju.Ja wsiadlem z tylu i od razu ja namierzylem.Szczupla,wysoka,niesamowicie zgrabna i ladna.Stanalem kolo niej.Nie bylo jakiegos wielkiego tloku ale wyatarczajacy do dzialania.Co tramwajem zarzucilo-ja bylem blizej niej.Po kawaleczku az dotykalem kutasem jej wspanialego tylka.W miare jak tramwaj sie kolysal ja coraz bardziej dotykalem kutasem jej tylka az wreszcie caly czas jezdzilem po nim a gdy tramwaj mocniej zakolysal-ja wrecz uderzalem w nia stojacym kutasem.Ona to szybko wyczula i wiesz co zrobila?Spojrzala na mnie i lekko sie usmiechnela a nastepnie wypiela sliczny tyleczek w moja strone i zaczela robic to co ja przedtem czyli to ona mi masowala penisa.Myslalem ze oszaleje z podniecenia.Ona tez byla cala czerwona na twarzy.Co chwilke ukradkiem spogladala na mnie a jej tylek poruszal sie ppo moim penisie znacznie szybciej i intensywniej niz zarzucalo tramwajem.Nie trwalo dlugo-wyciagnalem go na wierzch i golym penisem robilem to samo.Gdy ona sie odwrocila nastepnym razem bardzo dyskretnie i zobaczyla ze teraz masuje golego penisa napalila sie jeszcze bardziej.Jej tylek i jego ruchy byly tak fantastyczne ze w niedlugim czasie wyjalem chusteczke higieniczna i spuscilem sie w nia.Ona to zauwalyla i lekko sie usmiechajac poczekala az schowam sprzet i stanela obok wyprostowana jak gdyby nigdy nic.Ja caly az sie trzaslem z podniecenia....

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [20839303]

   1 2 3 4 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat