o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Ekologiczne życie
 » Odpowiedz na ten temat

jak urzadzic pokoj??

1 2 3
[08.08.2005] 11:22
Marcjanna
Wynajęlam ostatnio pokoj i zamierzam się do niego prowadzic koncem wrzesnia (jestem studentką), ale mam problem, nie wiem jak je urządzic. Pokoj juz jest wypozarzonyw biurko, przystosowane do komputera, kanape dłuosci 210 cm, oraz regal i szafe. Wymairy pokoju to 2,5 m na 4m. Okno znajduje sie na krotszej scianie i ma wymiary 1116cm na 142cm. Karnisz zawieszony jest na suficie. Ściany są świezo pomalowane na bialo, wiec nie chce zmieniac narazie koloru scian... Kanapa jest bezowa w delikatne ciemniejsze wzory. Chcialabym poznac wasze zdanie jak ustawic meble i jak zaaranzowac okno... Chcialam jeszcze dokupic jakis stolik... ale tez nie wiem za bardzo jaki.. Aha i drzwi są na dłużeszj scianie , otwieraja sie do wewnatrz na sciane krotszą rownoległą do tej z oknem...

Z gory dziekuje za wasze propozycje

(Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[08.08.2005] 12:39
Marcjanna
dajcie jakis fajny pomysl

(Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [4746851]
[24.11.2008] 22:12
ddfrghiur  seawoman@tlen.pl
ale co to wspolnego z tym forum|? Czy zapytalas sie jakie prokuty ekologiczne kupic, albo co wybrac, czy np lepiej meble bukowe czy z plyty? Od takich tematow sa inne fora, np murator, wnetrza tam sobie napisz

IP i czas połączenia logowane. [13888454]
[28.02.2009] 17:43
adddaaa4  Kalorie@tlen.pl
Na youtube poszukaj w filmikach o domach, sporo ciekawego jest http://www.urodaizdrowie.pl/

IP i czas połączenia logowane. [14465217]
[25.03.2009] 23:54
wixadd
pokój najlepiej na zielono urządzić.

http://pogoda.soczewka.info

IP i czas połączenia logowane. [14603222]
[22.11.2017] 23:08
[15.07.2009] 10:25
Oleksy34