o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum o2.pl / Opinie czytelników do artykułów
 » Odpowiedz na ten temat

Seks przez internet - nowa forma niewierności

    1 2 3 4 Strony tematu:
[26.07.2005] 16:04
Redakcja o2.pl
Zapraszamy do komentowania artykułu:

http://wiadomosci.o2.pl/?s=514&t=4025

--
Redakcja o2.pl

   (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane.
[27.07.2005] 14:59
rewko
co do zdrady to zdradzaja i kobiety i faceci bo niby z kim facet ma zdradzic zone jak nie z inna czyjas zona?? oczywiscie sa wolne osoby ale i z tej strony i z tej wiec wychodzi na rowno to nie gadac ze przewaznie facet zdradza
pozdro!!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [4669178]
[27.07.2005] 16:46
rewko
pazyfae z tego co wiem to w wiekszosci zwiazkow trwajacych ponad 10 lat ktos kiedys zdradzil wiec nie mow mi ze lepiej zeby sie rozstac jak ma zamiar zdradzac bo zadko kto na poczatku wie ze bedzie zdradzal to sie pojawia po jakims czasie jak sie nadarzy okazja a czlowiek bedzie potrzebowal odmiany lub wsparcia jak bedzie zle w zwiazku(bo kazdy ma jakies ciezkie chwile) itd. taka jest rzeczywistosc niestety

POZDRO!!!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [4669972]
[30.07.2005] 13:38
erna24
bzdura! jak ktos ma charakter kobieciaza to i tak bedzie zdrdzal wiec o czym mowa

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [4690923]
[16.08.2005] 12:12
zaproszona
vixi, tak, internet jest "ułatwieniem", jednak mimo wszystko wierzę, że widmo zdrady nie krąży tak bardzo nad ekranem monitora. Zdrada nie jest sprawą "ułatwienia", była zawsze, jest i będzie...to wszystko zależy od jakości związku, przekonań, zaufania...Sądzę, że wszystko co w miarę nie oswojone straszy... tak zapewne było z podjęciem pracy przez kobiety, czytaniem książek(wszak pobudzają wyobraźnię), wychodzeniem na ulicę bez przyzwoitki. W internecie dostrzagam tylko jego ogromne możliwości, korzyści płynące z zawartości sieci, cieszy mnie po prostu. Nie przeszkadza mi również, to że ktoś ma oddzielne konto pocztowe obwarowane hasłem, ja je również posiadam, ale tam jest mój świat i tylko mój. Wszyscy mamy jakieś grzeszki na sumieniu, tajemnice, marzenia, fantazje... ufam już bardzo długo , zdrada jest tak osobistą sprawą, że nie winiłabym za nią internetu.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [4803804]
[25.11.2017] 04:37
[29.08.2005] 16:02
baranica
hmm...kilka razy wchodzilam na czaty o tematyce erotycznej, ale przyznam, ze mnie to nie kreci...
natomiast dla znudzonych zyciem rodzinnym internet jest pewnie swietna forma oderwania od codziennej egzystencji. Dreszczyk emocji, podnieta nowoscia no i anonimowosc. Daje to poczucie, ze nie zdradzamy partnera, bo to przeciez tylko siec, nie bezposrednie relacje. Osoba z drugiej strony wydaje sie byc o wiele atrakcyjniejsza od naszego partnera, ale z pewnoscia tez o wiele atrakcyjniejsza niz jest w rzeczywistosci (nie chodzi bynajmniej o wyglad zewnetrzny). Moze to skomplikowac dotychczasowe relacje z partnerem oraz dotychczasowe zycie.
zawieranie znajomosci w ten sposob jest juz czyms najnaturalniejszym, a moze wlasnie w ten sposob spotka sie ta prawdziwa milosc...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [4905729]
[30.08.2005] 09:35
Boża Krówka
jesli ktos ma w zwiazku wszystko co mu potrzeba to nie szuka gdzie indziej!!!!!!!!!!!!!!

To najgłupszy slogan, którym posługują się często ludzie nie mający nic ciekawego do powiedzenia!
Od kiedy to i w jakim związku mozna mieć WSZYSTKO, co potrzeba?? Człowiek zawsze będzie szukał nowych doznań. Gdy przestaje szukać, może już spokojnie umrzeć
Zastanowiłeś się nad tym troszkę zanim napisałeś? Nie ma z pewnością jednego - NOWOŚCI! A ta zawsze pociąga. Na ile.... to zależy od siły wzajemnych uczuć w związku. Jeśli para jest "dobrana", to byle internet jej nie jest w stanie zagrozić, pomimo tajemniczych maili na hasło, czy interesujących rozmów z nieznajomymi. Wszystko zależy od stopnia dojrzałości człowieka i tego na czym opiera się więź między dwojgiem ludzi pozostających w związku.
U mnie było odwrotnie - internet pomógł mi przejść (wśród grona zyczliwych "znajomych-nieznajomych") przez bardzo ciężki okres w naszym związku.
Fakt, że internet ułatwia zawieranie nowych znajomości, nie oznacza od razu, że należy go obwiniać o wzrost zdrad. To nie internet zdradza - tylko MY! Z każdego dostępnego narzędzia należy umieć korzystać. To w nas, w srodku leży zawsze przyczyna, nie gdzie indziej.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [4910613]
[14.09.2005] 20:26
Pinder Pan
KTO ZDRADZIL poczatkujac to przez internet?

Ja jakies 3 razy, pewnie zrobie to znow.

Wiem ze to zle, ale po dlugim czasie chyba poprostu musze, poniewaz ciagnie mnie do innego ciala ale tylko ciala, kocham ja ale potrzebuje sexu z inna kobieta :/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [5027041]
[30.05.2006] 19:23
upiorek
..lepiej się grzeszy wirtualnie.moja fantazja ma pole do popisu.dodatkowo jest to dobry sposób zapobiegania ciąży, chorobom wenerycznym i innym tego typu draństwom...z drugiej strony brak czułości i bliskości partnera...ale spróbować warto! pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [7179743]
[28.08.2008] 19:40
Emei
Jeśli dzieli odległość i nudna żona,a łączy miłość i to ta pierwsza,to jest to jedyny sposób,żeby otrzymać namiastkę miłości,czułości i odrobinę poniecenia...w realu słowa też pieszczą bez dotyku...

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13357100]
[29.08.2008] 07:34
piotr 98
ale jak to zrobiles zdradziles ja poznajac kobiete przez neta czy w swoim miescie z ta sama partnerka czy juz z 3 innymi a co jak ja zobaczysz na ulicy a wy byscie szli razem z zona czesc czy co ??

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13359817]
[29.08.2008] 07:37
piotr 98
tak wogole to szukam osoby do zdrady

napisz a bedziesz zadowolona nieznajomy5@amorki.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13359827]
[01.09.2008] 22:11
weroniqe
acccccchhhhhhhhh j auwielbiam sex przez internrt...cyberki...mmmmm mozna czasem sie zakochac......och zreszta....wlasnie...przez taki sex wpadlam po uszy....ludziki kochajcie sie przez internet.....w ciagu godziny mozna poznac tylu ludzi...i ztych ludzi wybrac tego jednego jedynego....z ktorym czujesz ze iskrzy....a potem to juz tylko skowronki....ehhhhhhhh .......ja cala w skowronkach......

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13383154]
[01.09.2008] 22:18
weroniqe
I WCALE NIKOGO NIE ZDRADZAM bo najnormalniej w swiecie nikogo nie mam...choc juz mam....hihi i oby to trwalo wieki....

ale co do zdrad ,,wchodze czesto na czat..i powiedzmy sobie tak szczerze...tam to tylko mocni w gebie...hehe..ale zeby sie spotkac real...to nikt...wiec czy to jest zdrada nie powiedzialabym......tyle co sie nagadaja....ale jesli jakas znudzona zona lub maz zechce pocyberkowac z ''kims''' to raczej wyglada to jak ogladanie pornusa na zywo...albo nawet masturbacja przy takim kinie...a le cuz z tego jesli nie jest to zadna forma cielesna...nic tylko patrzy...i moze sie onanizuje...hihi....niektorzy to lubia i tyle.......

kocham cie moj erotomanie''''''''''''

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13383184]
[09.09.2008] 19:53
egono33
Zdrada istniała zawsze, ale internet ułatwia sprawę, pozwala pozostać anonimowym, a także przejść od wirtualnego sekretu do rzeczywistości

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13426221]
[19.10.2008] 23:42
Archaniol
ja wyszukuje tylko mezatki,ktore w domu nie maja dosc sexu,bo ich mezowie
dali sie nabrac.Okazuje ze sie prawie kazda jest falszywa,przed mezem nie przynaje sie ze sex jest dla niej bardzo wazny i kocha wszelkie swintuszenie,ale przed kochankiem gotowa jest na wszelkie swinstwa,....
Im bardziej po bozemu wymaga od meza sexu tym bardziej wyuzdana jest z kochankiem.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [13663306]
[24.11.2010] 21:19
klementynka89
Takiej niewierności nie pochwalam.Zreszta zadnej niewierności nie toleruje.Ale zastanawia mnie to czy byłybyście gotowe do takiego kroku?
http://www.oni-nielegalni.pl/ukarani_leszek. php

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17469483]
[06.12.2010] 17:03
bimieciu
Film z czatu mają już okładki i tytuły!!! Dwie nowe gwiazdy porno! Made in Home Występy przed web cam za darmo! Wybieraj Pobieraj Oglądaj Film Raz na jednym instrumencie, raz na drugim http://uploading.com/files/get/18162c99 Okładka do filmu
http://photos.nasza-klasa.pl/33409055/4/main /e0ad958a3a.jpeg Film Niunia przed kamerką zaszalała http://uploading.com/files/get/364e245c Okładka do filmu
http://photos.nasza-klasa.pl/1533242/6/main/ 9d2ae1280b.jpeg filmiki nagrane z onet kamerzysta
nie wiedza, ze to nagrywac mozn i sie pokazuja czat.onet.pl pokój: kamera_sex nick: vi18, vit18, zeszmacony, maramontan http://nk.pl/profile/36604894 e-mail: witold1981@meta.ua gg:799788 pokój: kamera_sex, Białystok, Ukryta_kamera nick: niu-nia-83 http://nk.pl/profile/1196649 e-mail: niu-nia-83@o2.pl gg:1988726 Możecie się z nimi kontaktować ile chcecie! Owe osoby mają już swoich partnerów od seksu, ale możecie próbować! Zapomniałem dodać, że nowe gwiazdy porno z onet kamerzysta, występują też razem, już w bardziej zaawansowanej produkcji http://photos.nasza-klasa.pl/1533242/29/main /22a8b31780.jpeg
http://photos.nasza-klasa.pl/33409055/42/mai n/0ef9074a86.jpeg
http://photos.nasza-klasa.pl/33409055/43/mai n/b583d13cfb.jpeg http://xhamster.com/movies/449736/young_tata r.html Życzę przyjemnego oglądania!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17522141]
[19.01.2011] 11:16
bimieciu
nuże tyś Zając, Zając, to kara, za korzystanie z naszej specjalnie nie zabezpieczonej ziomkowskiej radiówy.
nie potrzebujemy elektronicznych zabezpieczeń
my ziomki twojej ukochanej dzielni, stanowimy ochronę naszej sieci
zbierając przepływające informacje
z zewnątrz
zboczony jesteś kolego
wszystko się wydało
nikt normalny, nie włazi na kamerkę, co by się walić na czacie
o jakie interesujące masz pochodzenie
z takim pochodzeniem, to raczej nie wypada
gdzie masz turban?
znieważenie godności osobowej
teraz masz
no i proszę, jaka fajna ochrona sieci
wpadasz i masz przesrane

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17723306]
[19.01.2011] 11:43
bimieciu
Zając ty wykształcenie masz, niby się znasz?
ale masz szkoły, jak wszystkie matoły kup sobie internet!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17723423]
[25.01.2011] 16:40
Błyskotka-ART
Looknijcie i skomentujcie --->www.blyskotka.tnb.pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [17751849]
[21.03.2011] 20:24
malolaty13
Malolaty seks z kamerką. http://tnij.com/malolaty13135

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18166622]
[25.03.2011] 14:00
kasazsieci
witam wszystkich ! chcialem wam przedstawic SPRAWDZONY sposob na zarabianie kasy, chcesz zarobic ok 600 - 1000 zl miesiecznie nic nie robiac ? a moze byc nawet wiecej oto sposob, 1 zarejestruj sie z linka http://tnij.org/k2tw ( kliknij w przycisk DOLACZ ( prawy gorny rog ekranu nad logowaniem ) 2 wykup 5000 unikalnych wejsc na allegro pod linkiem http://allegro.pl/5-000-unikalnych-wejsc-statystyki-i1516192 889.html 3 podaj sprzedawcy z allegro swoj link partnerski ( za kazde unikalne wejscie masz 1 grosz , 5000 unikow x 1 grosz, daje nam 50 zl, czyli wydajac 10 zl zyskujesz 40 zl ) mozesz oczywiscie wiecej wejsc kupic, im wiecej,tym wiecej zarobisz ;- ))) wymagana jest pelnoletnosc, przy rejestracji musimy podac pesel osoby fizyczne musza wyslac umowe podpisana, jaki ja z tego mam zysk ze zdradzam ci sposob na kase ? taki ze mam 5 % twoich zarobkow UWAGA !!! regulamin tego programu partnerskiego ZEZWALA na wstawianie linkow gdziekolwiek, a nawet reklamy za pomoca mailingow, i PTC, wiec jest wszystko zgodne z regulaminem..

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18181690]
[26.03.2011] 22:28
http://ulub.pl/CTCyI3gMxr/diad
http://setymp3.tnb.pl/ wbijać i oceniać! Sety imprezowe do pobrania i nie tylko. Serdecznie Zapraszam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18188274]
[05.04.2011] 00:02
seks.spis.goy.pl
http://powszechnyszwindel.wordpress.com http://spis.gov.pl Podaj swoje dane osobowe i narodowość. To obowiązkowe. Jeśli się nie spiszesz albo źle podasz to grzywna i więzienie. Ktoś może spisać się za Ciebie. Czeka deportacja za narodowość z Śląska.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18226019]
[05.04.2011] 00:12
seks.spis.goy.pl
http://powszechnyszwindel.wordpress.com http://spis.gov.pl Podaj swoje dane osobowe i narodowość. To obowiązkowe. Jeśli się nie spiszesz albo źle podasz to grzywna i więzienie. Podajesz nie właściwą orientację seksualną. Będzemy sprawdzać.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18226052]
[05.04.2011] 00:21
seks.spis.goy.pl
http://powszechnyszwindel.wordpress.com http://spis.gov.pl http://webhosting.pl/Jak.sprawdzic.dane.zawa rte.w.numerze.PESEL.z.wykorzystaniem.PHP

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18226083]
[05.04.2011] 01:01
Lady Pank
http://teksty.net/Lady-Pank-Zamki-Na-Piasku

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18226207]
[30.04.2011] 21:48
matiz20
weroniqe (08.09.01 22:11):
acccccchhhhhhhhh j auwielbiam sex przez internrt...cyberki...mmmmm mozna czasem sie zakochac......och zreszta....wlasnie...przez taki sex wpadlam po uszy....ludziki kochajcie sie przez internet.....w ciagu godziny mozna poznac tylu ludzi...i ztych ludzi wybrac tego jednego jedynego....z ktorym czujesz ze iskrzy....a potem to juz tylko skowronki....ehhhhhhhh .......ja cala w skowronkach......

masz ocote popisac

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18328151]
[31.05.2011] 10:52
pietro
pozwolilem sobie zacytowac powyzej zamieszczony post. jest to forma niewiernosci w pewnym sensie ale takze protest wobec za niskich zarobkow w kraju Polska.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18436586]
[31.05.2011] 11:02
pietro
Stwierdzam, ze jest to forma protestu obywatelskiego mniejszosci narodowej tatarskiej w Polsce. Mająca na celu wykazanie do jakich dzałań zmuszeni będą miszkańcy tego kraju z powodu ciągłego podnoszenia podatków przez rząd. Z czym powiązany jest wzrost.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [18436622]

    1 2 3 4 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat