o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna» forum Gdzie i jak wyjechać?
 » Odpowiedz na ten temat

Platformy wiertnicze

    1 «   3 4 5 6 7   » 32 Strony tematu:
[30.10.2006] 08:25
eniglish guy
hy i think it's a veruy good idea to speek only in english.those of you dorks that can't speek english are just dorks!!!If somebody seeks a job on an oil platform then he sholud have hm,a bit of expirience in english,lots of helth and brite ideas and should have some freinds in thet job.thats all.Lama your english,hm how long do you stoody this language?it's ok but praktice some more.hey guys thats rite ypou should have some freinds in the oil bisnes.sow have a nice life and dont argue with your selths.pozdro(były pracownik platformy)

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8583144]
[30.10.2006] 09:13
Lama71
eniglish guy - Lama your english,hm how long do you stoody this language?it\'s ok but praktice some more.h.pozdro(były pracownik platformy)

How long? Hm... since one year I learn, once a week. I speak well them write, because I hate English grammar, but I Polish too. When I wrote my message in English, I expected attack’s in my person – you English is… . But it’s not a problem for my. It’s a problem of many person’s who wrote on this page – I need a work of… If you worked in oil platform, them write on my mail (lama71 monkey poczta.onet.pl, on this page where I need search job offers? When you found a job offers. Did your employer require of you experience in work on sea or marine school? More of this, who write and wrote on many pages on the internet – you need a good health. I known about then. I known – many persons known’s whats I need, but nothing not wrote any one fact. You wrote – I worked on oil platform. Maybe wrote when, why you didn’t work on. Anyway – thank’s for you interested, and good lock for all.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8583363]
[31.10.2006] 02:06
robert123
Tak sie zastanawiam czasem, czy osoby ktore pisza tu na forum, ze szukaja pracy na platformie, poswiecily choc troche czasu na szukanie jej, czy to tylko takie wspolne narzekanie.. Prace na platformie dostaje sie tak jak kazda inna, czyli od pracodawcy.. Ile osob z grona tak aktywnie tu zainteresowanych pofatygowalo sie, zeby zadzwonic do firmy posiadajacej platformy, zeby zapytac jakie sa wymagania i czy sa jakies wolne miejsca na stanowiska nie wymagajace kwalifikacji. Ile osob chociazby wie na jakim stanowisku chce pracowac?!
W sieci sa setki adresow firm posiadajacych platformy, przeciez wystarczy zadzwonic i zapytac, jezeli sami nie prowadza rekrutacji to zwykle wspolpracuja z agencja zatrudniajaca, ktorej tel chetnie podaja. Nie ma nic trudnego w znalezieniu pracy na platformie poza spelnieniem okreslonych wymagan, ktore moga byc nieco inne w kazdej kompanii. Jezeli ktos nie potrafi zadzwonic i dogadac sie w sprawie zatrudnienia, to nie moze miec zludzen, ze jakos tam sie dogada w pracy..
Nawww.rigzone.com sa setki ofert pracy na platformy z calego swiata, mozna poczytac jakie DOKLADNIE maja wymagania przyszli pracodawcy na konkretnych stanowiskach i dokladnie takie wymagania nalezy spelniac i jeszcze trzeba byc lepszym od innych zeby wybrali wlasnie ciebie a nie kogos kto spelnia je podobnie jak ty.
Jezeli to nie wystarczy to na tej samej stronie mozna zobaczyc jakie firmy poszukuja pracownikow, znajdz tel na stronie firmowej, zadzwon i zapytaj czy mozesz i jak ubiegac sie o prace na platformie..
I naprawde prosze nie spodziewac sie astronomiczych wynagrodzen, na swoim przykladzie i znajomych z branzy - inzynier z 4-5 letnim stazem na platformach, po dlugim szukaniu pracy otrzymuje propozycje 3000-4000euro/mc, 2 m-ce w morzu 1 m-c w domu, platne tylko w morzu, bez zadnych socjali, urlopu, emerytury, tylko ubezpieczenie wypadkowe w pracy na 50-100tysUSD, dni podrozy z i na platforme nie wlicza sie w prace, firma zapewnia transport z/do home airport.
Te bajeczne kwoty o ktorych sie slyszy pojawiaja sie tylko przy indywidualnych kontraktach u najbardziej doswiadczonych specjalistow, czyli doswiadczenie specjalistyczne 10+ lat.
pozdrawiam i zycze powodzenia..

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8591889]
[08.11.2006] 01:53
Pogorzanin
Czesc robert123.

Trafilem nieco przypadkiem na to forum i bardzo jestem rad, ze spotkalem Ciebie. Wkrotce bede skladal bezposrednio w kilku firmach w Aberdeen swoje CV i staral sie o stanowiska roustabout'a. Od kilku miesiecy jestem w Szkocji. Przyjechalem tu wlasnie z mysla o pracy na platformach (na razie pracuje zupelnie nie w branzy). Spotkalem sie z kilkoma Szkotami pracujacymi na platformach i zamienilem z nimi pare zdan. Byli to ludzie ze stanowisk "fizycznych" o jakie je sie zreszta na poczatek ubiegam. Jak zorientowalem sie, Ty byles "wyzej", wiec chetnie dowiedzialbym sie czegos wlasnie od Ciebie, gdyz przypuszczam, ze miales bezposredni kontakt z kadra kierownicza. Zgromadzilem juz troche informacji na temat kursow, swiadectw zdrowia i takie tam "oficjalne" informacje. Mam 25 lat, jestem prawie swierzo upieczonym geologiem (nadmienie, ze akademikiem, nie mam inz.). Jezeli chodzi o morze, to nie mam rzadnego doswiadczenia, rzadnych certyfikatow, ale nie jest chyba tak, ze taka osoba nie ma szans dostac sie na platforme. Po angielsku mowie dosc dobrze, ale nie plynnie. Swoja przygode zamierzam zaczac od stanowiska roustbout'a. I jezeli masz jakies rozeznanie w tych mniej oficjalnych informacjach dotyczacych platform, to wlasnie tutaj mialbym do Ciebie kilka pytan:
1. Pi razy oko - jak widzialbys moje szanse na interview ? Dodam, ze zamierzam poprosic firme o sfinansowanie mi kursow.
2. Jak dobrze trzeba znac angielski (ocen w skali od 0 do 10) do funkcji roustbout'a ?
Mam nadzieje, ze moge liczyc na Twoja pomoc. Pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8661623]
[08.11.2006] 03:28
robert123
Nie mam pojecia jakie masz szanse na spotkanie z kims w firmie, jak to zwykle bywa przy pracach kontraktowych jest pewna rotacja pracownikow, co powoduje, ze rekrutacja zajmuja sie zewnetrzne agencje posrednictwa. Ale jezeli osobiscie sie wybierasz to wszystkiego dowiesz sie na miejscu sam.. (przy okazji daj znac jakie efekty, bo sam jestem ciekaw jak pojdzie w Aberdeen, jest tam wiele firm zwiazanych z przemyslem naftowym, nie tylko z platformami)
Jesli chodzi o certyfikaty to nie wroze powodzenia, koszty dla firmy sa duze. Ale jezeli sie dogadasz ze dostaniesz prace to mozesz je sam zrobic w PL, 1000-1500zl za STCW95 i kilkaset zl za medical.
Jezeli mowisz po angielsku "dosc dobrze" i jeszcze sie dogadasz o prace w aberdeen to spokojnie wystarczy. Jak juz bedziesz na miejscu to nie ograniczaj sie do zostawienia CV na biurku, ale staraj sie porozmawiac, popytac w biurze, zawsze czegos ciekawego mozna sie dowiedziec.. moze znajdziesz dobra prace na ladzie (czego ci zycze)i nie bedziesz musial sie tulac po platformach..
pozdrawiam i powodzenia..

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8661719]
[21.10.2014] 17:10
[08.11.2006] 13:51
napalm
Pytanie do Pogorzanina i takze roberta123 czy aby sie starac na roustabouta wystarczy OPITO Approved Offshore Survival, UKOOA Medical czy nalezaloby wykonac cos jeszcze? Chcialbym zebyscie sie podzielili informacją na temat tych kursow czy jest taka mozliwosc zeby je oblac Jaki jest ich koszt według waszych informacji w UK bo niewydaje mi sie zeby mozna je bylo zrobic w Polsce.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8664007]
[08.11.2006] 15:21
Pogorzanin
napalm (06.11.08 13:51):
Pytanie do Pogorzanina i takze roberta123 czy aby sie starac na roustabouta wystarczy OPITO Approved Offshore Survival, UKOOA Medical czy nalezaloby wykonac cos jeszcze? Chcialbym zebyscie sie podzielili informacją na temat tych kursow czy jest taka mozliwosc zeby je oblac Jaki jest ich koszt według waszych informacji w UK bo niewydaje mi sie zeby mozna je bylo zrobic w Polsce.


Jezeli chodzi o to co ja wiem: Zeby wogole wejsc na platforme potrzebny jest BOSIET (koszt w Osrodku Nutec (Aberdeen) - 605 funtow). Kurs trwa chyba trzy dni o ile dobrze pamietam i na pewno zawiera HUET (ucieczka z helikoptera), tak ze nie trzeba tego robic osobno. Nie ma egzaminow i podobno raczej wszyscy zalic-zaja (podobno jest tam coraz wiecej Polakow). BOSIET mozna zrobic jeszcze w RGIT Montrose (tez Aberdeen, nie znam kosztow, przypuszczam ze podobne). In-nych osrodkow nie znam. Jestem pewien w 95%, ze na stanwisko roustabout'a wymagany jest rowniez Greenhand Course (zawierajajacy w sobie podstawy kursu Banksman/Slinger). Kurs ten mozna zrobic w Onsite Training Centre (tez Aber-deen, trwa 5 dni, nie znam ceny) i jest chyba jakis egzamin koncowy. Wszystkie te osrodki maja swoje strony internetowe. Tam mozna sie wiele rzeczy dowiedziec. RGIT podaje chyba nawet ceny kursow. W Nutec'u bylem sie pytac osobiscie. Powiedzialem, ze jestem z zagranicy i zapytalem czy nie mozna dostac podrecznika zeby sie lepiej przygotowac do kursu (jezyk). Dostalem ksiazeczke za free, na pewno bedzie pomocna. Wybieram sie teraz wlasnie do osrodka OnsiteTC, zeby tam zasiegnac szczegolow. Przypuszczam, ze wiekszym wyzwaniem bedzie wlasnie ten kurs, ktory trzeba u nich zrobic. Chodzi mianowicie o komunikacje roustabout'a z operatorem dzwigu na platformie. To dosc odpowiedzialna robota (jak na kogos "fizycznego") i raczej nie wypada miec tutaj problemow z jezykiem. Chociaz z drugiej strony nie wiem, czy kazdy roustabout musi byc za to odpowiedzialny. W miare jak bede zdobywal nowe informacje, postaram sie z nimi podzielic. Podobno BOSIET mozna zrobic w Polsce, w jakiejs szkole morskiej, ale nie wiem nic doklad-nie. Na razie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8664782]
[08.11.2006] 15:33
Pogorzanin
robert123 (06.11.08 03:28):
Nie mam pojecia jakie masz szanse na spotkanie z kims w firmie, jak to zwykle bywa przy pracach kontraktowych jest pewna rotacja pracownikow, co powoduje, ze rekrutacja zajmuja sie zewnetrzne agencje posrednictwa. Ale jezeli osobiscie sie wybierasz to wszystkiego dowiesz sie na miejscu sam.. (przy okazji daj znac jakie efekty, bo sam jestem ciekaw jak pojdzie w Aberdeen, jest tam wiele firm zwiazanych z przemyslem naftowym, nie tylko z platformami)
Jesli chodzi o certyfikaty to nie wroze powodzenia, koszty dla firmy sa duze. Ale jezeli sie dogadasz ze dostaniesz prace to mozesz je sam zrobic w PL, 1000-1500zl za STCW95 i kilkaset zl za medical.
Jezeli mowisz po angielsku \"dosc dobrze\" i jeszcze sie dogadasz o prace w aberdeen to spokojnie wystarczy. Jak juz bedziesz na miejscu to nie ograniczaj sie do zostawienia CV na biurku, ale staraj sie porozmawiac, popytac w biurze, zawsze czegos ciekawego mozna sie dowiedziec.. moze znajdziesz dobra prace na ladzie (czego ci zycze)i nie bedziesz musial sie tulac po platformach..
pozdrawiam i powodzenia..


Dzieki za info. Osobiscie bede dazyl do tego, zeby uniknac posrednictwa agencji. Chcialbym przez rok popracowac jako roustabout, potem starac sie wskoczyc na pozycje juz w swoim zawodzie. Licze, ze przy sensownej argumentacji, firma zobaczy we mnie potencjalnego, pozniejszego pracownika i wezma mnie na poczatek jako rostabout'a. Na razie zbieram informacje w roznych osrodkach i w internecie, wkrotce rusze do firm. I rzeczywiscie, planuje tak jak piszesz, nie ograniczyc sie do zostawienia CV. W miare rozwoju sytuacji bede sie staral meldowac o postepach. Mam nadzieje, ze moge liczyc na wskazowki, jezeli okaza sie potrzebne. Pozdrawiam

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8664885]
[10.11.2006] 02:37
.Czarna.  k-przesmycka@tlen.pl
Witam,
jezeli potrzebujecie jakichkolwiek informacji dotyczacych bezposrednio kursu BOSIET (Basic Offshore Safety Induction & Emergency Training) organizowanego przez Falck Nutec w Aberdeen, sluze pomoca - niedawno ukonczylam 3-dniowy survival sektora UK i chetnie sluze pomoca.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8677990]
[10.11.2006] 02:45
.Czarna.

[nie mam nic do powiedzenia]

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8678016]
[11.11.2006] 20:18
nazgul 101
Panowie te rozmowy nie zmierzają w dobrym kierunku każdy ma troche racji. Praca jest tam napewno i nie potrzebują samych ludzi którzy mieli jakieś wielkie doświadczenie. Wiem coś nico na ten temat. nNikogo z marszu i tak tam nie biorą kursy i szeeg szkoleń jest wcześniej.I wiem jdno warto spróbować. Znam kogoś kto to zrobił i jest ok.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8693348]
[12.11.2006] 18:03
Pogorzanin
Czesc. Ja mam jeszcze pytanie do roberta123. Wiem, ze na niektorych platformach znajduja sie laboratoria. Nie wiem jednak dokladnie jakie (np. chemiczne lub inne). Jezeli wiesz cos na ten temat, prosze o informacje.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8696888]
[13.11.2006] 17:59
Fago
czesc robert123!

Mam do Ciebie pytanie. Widzę, że dobrze znasz temat platform i miałbym do Ciebie kilka pytań.
Jestem z zawodu kucharzem, mam 33 lata, nie jestem dobry z angielskiego, ale mimo to mam nadzieję, że może by mnie przyjęli. Jak sądzisz? Czy jest szansa abym w ogóle mógł zostać wzięty pod uwagę? Jak długo czeka na odpowiedz np. z Kanady? Listem lub mailem(w najbliższym czasie mam zamiar wysłać formularz zgłoszeniowy)?
Co trzeba spełnić, żeby to w ogóle mioało ręce i nogi?

Proszę o szybką odpowiedź.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8705553]
[14.11.2006] 01:37
robert123
Pogorzanin (06.11.12 18:03):
Czesc. Ja mam jeszcze pytanie do roberta123. Wiem, ze na niektorych platformach znajduja sie laboratoria. Nie wiem jednak dokladnie jakie (np. chemiczne lub inne). Jezeli wiesz cos na ten temat, prosze o informacje.

Tak, sa laboratoria chemiczne. Bada sie np. wode ktora jest wtlaczana do zloza, na obecnosc bakterii, i skladnikow chemicznych. Nie znam sie na tym dokladnie ale wiele tych badan jest uproszczona do minimum i moga byc wykonywane przez osoby bez specjalnych kwalifikacji. Byc moze badaniom chemicznym podlega tez pluczka, ale tym zajmuje sie inzynier odpowiedzialny za przygotowanie mieszanki.. Nie moja dzialka wiec nie potrafie dokladnie powiedziec..

Jesli chodzi o kucharzy to juz wogole nie mam pojecia jak wyglada zatrudnianie.. Najlatwiej jak juz pisalem wczesniej zadzwonic i zapytac. Szkoda czasu na pisanie i czekanie na odpowiedz, ktora moze nigdy nie przyjsc..

Pozdr.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8708563]
[14.11.2006] 19:46
.Czarna.
Dobrze gadasz, grant. Najpierw trzeba w to zainwestowac, przygotowac sie, stworzyc sobie jak najwiecej mozliwosci a nastepnie bardzo mocno sie postarac.
Ja mieszkam w Aberdeen z ludzmi, którzy od lat pracuja offshore i obserwujac oferty pracy na platformach zamieszczane na polskich stronach internetowych, z daleka zawiewajace raczej lewizna niz wiatrem od morza, jestesmy zbulwersowani bezczelnoscia je zamieszczajacych; nieprofesjonalne strony, prostacki jezyk, ulomnie stworzone ogloszenia, wyludzanie kasy i podane numery komórkowe... totalnie niewiarygodne! Nie dajcie sie na to nabrac bo jedynie stracicie czas, pieniadze i diabli wiedza co jeszcze. Moim zdaniem ta smierdzaca, szyta grubymi nicmi sprawa nadaje sie co najwyzej dla policji.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8714387]
[14.11.2006] 19:49
.Czarna.
Dobrze gadasz, grant. Najpierw trzeba w to zainwestowac, przygotowac sie, stworzyc sobie jak najwiecej mozliwosci a nastepnie bardzo mocno sie postarac.
Ja mieszkam w Aberdeen z ludzmi, którzy od lat pracuja offshore i obserwujac oferty pracy na platformach zamieszczane na polskich stronach internetowych, z daleka zawiewajace raczej lewizna niz wiatrem od morza, jestesmy zbulwersowani bezczelnoscia je zamieszczajacych; nieprofesjonalne strony, prostacki jezyk, ulomnie stworzone ogloszenia, wyludzanie kasy i podane numery komórkowe... totalnie niewiarygodne! Nie dajcie sie na to nabrac bo jedynie stracicie czas, pieniadze i diabli wiedza co jeszcze. Moim zdaniem ta smierdzaca, szyta grubymi nicmi sprawa nadaje sie co najwyzej dla policji.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8714407]
[14.11.2006] 19:50
.Czarna.
Dobrze gadasz, grant. Najpierw trzeba w to zainwestowac, przygotowac sie, stworzyc sobie jak najwiecej mozliwosci a nastepnie bardzo mocno sie postarac.
Ja mieszkam w Aberdeen z ludzmi, którzy od lat pracuja offshore i obserwujac oferty pracy na platformach zamieszczane na polskich stronach internetowych, z daleka zawiewajace raczej lewizna niz wiatrem od morza, jestesmy zbulwersowani bezczelnoscia je zamieszczajacych; nieprofesjonalne strony, prostacki jezyk, ulomnie stworzone ogloszenia, wyludzanie kasy i podane numery komórkowe... totalnie niewiarygodne! Nie dajcie sie na to nabrac bo jedynie stracicie czas, pieniadze i diabli wiedza co jeszcze. Moim zdaniem ta smierdzaca, szyta grubymi nicmi sprawa nadaje sie co najwyzej dla policji.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8714415]
[15.11.2006] 09:55
grant
no wlasnie -czarna- ciesze sie ze se zgadzasz . ja sam szukalem tych statkow przez ok 6 miesiey i znalazlem wlasnie w aberdeen , ale byla to mozolna robota dzien w dzien na internecie,listy maile telefony potem odpowiednie kursy-nie wiem ile wydalem szmalu ale sporo nie mowiac juz o czasie.Ale OPLACILO SIE!!! Teraz pracuje w jednej z firm i zarabiam bardzo dobre pieniadze . Wlasnie w przyszlym tygodniu jade na nastepny kurs do Montrose aleoplacany juz przez firme.Byc moze kiedys zainteresuje sie platformami bo wiem ze sa tam lepsze pieniadze ale tez zdaje sobie sprawe,ze trzeba poswiecic na to kupe czasu.Moze jestem w lepszej sytuacji bo wiem gdzie isc i jak to zalatwiac i co najwazniejsze 2 razy w miesiacu jestem w Aberdeen.A tak apropo- poniewaz mieszkasz w Aberdeen- moze wiesz gdzie jest jakis polski Pub?Slyszalem ze jest cos takiego, a poniewaz bede - jak wspomnialem - na kursie i zostaje tam na weekend (czekam na statek)to chetnie wybralbym sie do akiegos "polskiego" lokalu
pozdrowienia

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8717809]
[15.11.2006] 19:21
.Czarna.
No wlasnie - grant - robota jest to mozolna, rzeczywiscie nalezy poswiecic sporo wysilku, czasu i przede wszystkim wiedziec do jakich drzwi zapukac. Ale tez uwazam, ze postarac sie warto.
A propos pubu to jest taki w Aberdeen, moze nie tyle stricte polski, ale przychodzi tam wielu Polaków, nazywa sie "Archibald" i znajduje sie w duzym gmachu centralnie na rogu Union Street i King Street. Jednak w Aberdeen Polaków jest jak mrówków, wiec niezaleznie gdzie sie wybierzesz to pewnie i tak jakiegos spotkasz
Równiez pozdrawiam!

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8722775]
[15.11.2006] 23:28
grant
czesc czarna!!!
dzieki za info - znam ten lokal,zawsze jak schoze ze statku to wpadam tam na Tyskie(nie wiem czemu zlikwidowali tam POLSKIE piwo z kija!!!--- CHAMSTWO!!!). ale nie o taki lokal mi chodzilo.Poniewaz ktorys raz z kolei bede na kursie w Aberdeen w weekend (sobota- a wiesz jak wyglada sobota w szkocji ) i znowu bede sie wloczyl od knajpy do knajpy w poszukiwaniu polskich "klimatow".i znowu wroce do hotelu w nocy "niewybawiony" i bede sie wsciekal sam na siebie ze nie trafilem do "polskiego " lokalu. a moze Ty masz jakas paczke przyjaciol z ktorymi mozna fajnie spedzic sobote? Bylbym ogromnoie wdzieczny gdybyscie.... wiesz co mam propozycje daj mi(jezeli chcesz i mozesz oczywiscie)swoj adres mailowy to pogadamy na mailu ok?
czekam i pozdrawiam
pa
grant

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8724971]
[16.11.2006] 02:20
.Czarna.
Heja! Wiesz, ja i owszem mam tu paczke fajnych znajomych, ale Polaków wsród nich jest niewielu. Raczej mocno miedzynarodowe towarzystwo. Ale tak sie sklada, ze obecnie wszyscy siedza na platformach a ja nie wiem jak u mnie bedzie z sobota (bo wiesz jak wyglada sobota w Szkocji...). Tak czy siak masz mój adres mailowy w pierwszym moim poscie (k-przesmycka@o2.pl), napisz, moze cos wymyslimy (czyt. ustalimy gdzie sie najlepiej spic...). Pozdrawiam.

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8726335]
[16.11.2006] 15:41
Pogorzanin
Jezeli to kogos zainteresuje, to pytalem dzisiaj o Greenhand Course (wymagany na stanwisko roustabout'a). Kurs przeprowadza osrodek Onsite Training Services w Aberdeen. Zawartosc kursu jest przedstawiona w internecie, kurs zawiera w sobie trening Banksman/Slinger. Maja mi wkrotce przeslac ksiazeczke z opisem kursu, wiec moze bede sie w stanie podzielic bardziej szczegolowymi informacjami. Kurs trwa 5 dni (od godz. 8 do 16) i konczy sie egzaminem praktycznym.
Koszt - heh,... - ...925 funtow. Powodzenia :-/

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8731007]
[17.11.2006] 08:16
GRANT
CO DO KURSOW TO MOGE PODAC WAM CENY TE KTORE ZNAM (nie orientuje sie dokladnie ktore z nich sa wymagane na platformy) sa tp kursy wymagane na tzw.statki standbay vessel:
STCW 95 koszt ok 800zl - mozna zrobic w Polsce
OPITO - koszt ok 600 funtow - tylko w UK
Helikopterowe - tylko w UK lub norwegi (ztego co wiem to nie ma ich w Polsce poniewaz jest to kurs specjalistyczny - ostatnieo gdy firma ze Szczecina miala zapotrzebowanie na marynarzy z kursem heli. to wysylala ich do norwegi)
MEDYCZNY- ok.350 funtow
BOATMAN(czlonek lodzi ratunkowej) - ok 500 funtow

Jak widac koszty sa duze ale warto poswiecic kase przeciez zwrot( w przypadku dostania sie na platformy czy statki) jest natychmiastowy

powodzenia
GRANT
Czarna-masz maila odemnie

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8737549]
[19.11.2006] 18:05
Fago
witam

Mam jeszcze jedno pytanie do roberta123. Czy adres który podam poniżej wg Ciebie jest prawdziwy czy po prostu wciskają ludziom kit? STRATEGIC EKOMM INC.
#539,9768 - 170 STREET
EDMONTON, ALBERTA T5T 5L4
CANADA Nie jestem pewny czy może w Gazecie Wyborczej ogłasza sie jakiś debil czy to zwykły człowiek proponujący uczciwy adres do BANKU DANYCH.

Bardzo prosiłbym Ciebie o szybką odpowiedź
Fago

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8750917]
[22.11.2006] 22:14
kaczorek 187c
chcialbym sie jednoznacznie dowiedziec: czy mozliwe jest dostanie sie na platworme bez fachu i doswiadczenia w zawodzie?

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8775980]
[30.11.2006] 12:22
driller
Witam i pozdrawiam z M.Polnocnego,pisalem juz wczesniej w poprzednim poscie,nie dajcie sie nabierac na dranskie ogloszenia o wolnych miejscach pracy na platformach,za tymi ogloszeniami stoja nasi rodacy naciagacze, ktorzy nawet bardzo czesto dupy w morzu nie zamoczyli,nie mowiac juz o platformach offshore, w tych ogloszeniach chodzi o wyjecie pieniedzy latwowiernym w formie zaplaty za kurs i.t.d.Zadna firma majaca kontrakt na platformach nie zada zaplat za kursy od swoich przyszlych pracownikow,czy zaplat za inne uslugi,prawda jest taka ze przy rekrutacji najpierw zatrudnia sie ludzi majacy wszystkie potrzebne dokumenty,certyfikaty i.t.p ale tez sa wyjatki,kwalifikacje zawodowe sa tak samo wazne.Jezeli chodzi o stala prace na platformach,to dla naszych rodakow jest to prawie nieosiagalne,gdyz zwiazki zawodowe maja duzo do powiedzenia przy zatrudnianiu nowych,najpierw zatrudnia sie ludzi posiadajacych czlonkostwo w tych zwiazkach.Najlatwiej dostac sie na platformy przez firmy kontraktorskie ktore dostaja roznego rodzaju kontrakty na czas okreslony,zazwyczaj do robot remontowych i przebudowawczych,z tego co wiem,ostatnio norweska firma AF Decom szukala chetnych operatorow sprzetu ciezkiego i dzwigow,spawaczy,monterow rusztowan do pracy przy demontazu starych platform,mam kolege Polaka ktory jest tam inzynierem,od niego sie dowiedzialem.
Jeszcze raz podkreslam to co powiedzialem na poczatku,nie dajcie sie nabierac na ogloszenia w polskich mediach o wolnych miejscach pracy na platformach,bo takich nie ma,praca jest na tyle atrakcyjna ze firmy nie musza az tak daleko jak Polska szukac pracownikow,znajduja na miejscu z kwalifikacjami i z doswiadczeniem,a co najwazniejsze poslugujacych sie lokalnym jezykiem.Jezeli chcecie tam pracowac to radze obserwowac ogloszenia w mediach norweskich,dunskich,angielskich,holenderskich i francuzkich,a jezeli ktos chce sie pozbyc pieniedzy na sile, to polskie ogloszenia sa najbardzej trafne.
Pozdrawiam z M.Polnocnego

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8855649]
[30.11.2006] 12:34
Przedsiebiorca
Te driller,nie psuj mi interesow,ja na takich ogloszeniach zrobilem majatek w Polsce,i nadal robie, to nie moja wina ze frajerzy mi pieniadze sami do kieszeni wkladaja

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8855729]
[06.12.2006] 10:16
COS WIEM
do pana grant ale pierdy opowiadasz pracujesz na standby vessel @@@ zart jestem 2 razy w mc. w porcie ale pierd....pisalem tu wczesniej tera wrucilem po przecholunku na nigerii..na@@@ ci na takim statku helikopterowy...no z szybka lodzia to co innego ale to dla oficerow maszynowych i pokladowych i placi armator.....ja na takich statkach siedze dlugo.....a ty skoro tez tam pracujesz to pare pytanek dla ciebie jestes z pokladu prosz....czym sie ruzna mad ,woda wiertnicza,woda slodka ...czy na wieze pompuje sie cement i po co?? i w jaki sposob???? a moze jestes tez tak jak ja eng. acha jakie znasz srodki ratownicze nie ratunkowe????co na kominie u ciebie namalowano bo u mnie sa skrzyzowane szakle???? a jezeli jestes eng. to moze sie czegos no i jeszcze pogadamy o zeczach @@@ konkretnych a nie cenach kursow spisanych ze stron www. pierdy .pl

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8913498]
[06.12.2006] 10:45
COS WIEM
acha przychodzi do nas na statek w szkocji duzo polakow przychodzi...bo my nie wychodzimy ja mam kontrakt 2on 1 of a jak przyjezdza zmiennik to obowiazki przekazanie dzialki bunkrowania zaladunek a przy takiej malej zalodze to nawet stary zapierd...nie co koledzy tu piszacy porty luz dziewczyny piwo mimo ze to suche staki.....a jak koncze kontrakt to mnie tego samego dnia wpier w taxe i na lotnisko

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8913701]
[06.12.2006] 22:43
COS WIEM
POZATYM GRANT JAKO CZLOWIEK NIE Z MORZA TYLKO PO JAKIS KURSACH KTORYCH NIE POTRZEBA NA TEN TYP STATKU A WYSTARCZY STANDART STCW 95 SZYBKOM LUDZ ROBI SIE U ARMATORA W SZKOCJI I NORWEGII I TO TYLKO NIEKTORZY...NAJNIZSZE STANOWISKO TO A/B...A W PORTALU MORSKIM JEST DOS SPORO OGLOSZEN NA TE STATKI POZATYM W GDYNI JEST 6 FIRM KTORE WYSYLAJA NA TEN TYP STATKU I W SZCZECINIE TEZ CHYBA ZE TRZY...WIEC GOSCIU SKONCZ Z PIERDAMI.....

   (Odpowiedz cytując)    (Link do tej wypowiedzi)    (Zgłoś do usunięcia)
IP i czas połączenia logowane. [8921036]

    1 «   3 4 5 6 7   » 32 Strony tematu:
 » Odpowiedz na ten temat