o2.pl forum.o2.pl
poczta.o2.pl
E-mail 20GB
Pudelek.pl - plotki, zdjęcia, sensacje
Pudelek
Wrzuta.pl - video, muzyka, mp3
Wideo+mp3
Login: @o2.pl Hasło:
  Strona główna » forum Zwierzęta
Szukaj:   Forum:    
Data Odp. Temat Autor
[02.05.2015] 17:15 17 zapach psa
max01.55
Mam w domu psa co zrobić aby psa nie było czuć psem.

[02.05.2015] 11:26 6 Szukam najdrowszej karmy dla psa
terier.karol
Witam, Szukam najzdrowszej suchej karmy dla psa. Karol ma ciągłe problemy z wydalaniem się i lekarz polecił zmianę karmy na jakąś royalową. Już miałem kupować, kiedy znajomy ostrzegł mnie, ż

[30.04.2015] 23:24 10 Blog
Koniarsia19
Blog mojego psiaka Dzikiego: www.dog-dziki.blog.onet.pl i o koniach: www.island-my-horse.blog.onet.pl mam nadzieje,że skomentujecie!

[30.04.2015] 22:19 161 Dobra i tania karma dla kota (ost.)
Febra
Wiele sie nacyztalem, ze Whiskas i KiteKat wcale nie sa takimi dobrymi karmami. Zawieraja malo miesa.. coz, jako, ze postanowilem cos zrobic w tym kierunku to zainteresowany jestem zmiana ka

[30.04.2015] 13:09 24 Gdzie na ryby w Kołobrzegu?
BLine
Szukam ekipy, która organizuje wypady w morze na ryby w przystępnej cenie? Jednodniowe?

[30.04.2015] 09:30 17 Sznaucer miniaturka
jamgirl
Hej, czy ktos z was ma moze sznauera miniaturke? Ja ostatnio zdecydowalam sie na psa i chialabym wlasnie ta rase.. slyszalam ze jest towarzyski i nie tak baardzo klopotliwy wiec mozna go be

[29.04.2015] 11:31 7 Sklep jeździecki - co możecie polecić?
Tomekk
Witam, Chciałem zrobić niespodziankę mojej dziewczynie i kupić jej coś z branży jeździectwa, jako ,że jest zapaloną fanką koni :) Ma teoretycznie swojego konia także może być coś dla samego

[29.04.2015] 06:06 30 TANIA KARMA DLA PSA I KOTA!
mądry
CZY ZNASZ JAKĄŚ HURTOWNIĘ, IMPORTERA LUB PRODUCENTA TANIEJ KARMY DLA ZWIERZĄT ??? PROSZĘ O NAMIARY!!! POTRZEBNE NA \"JUŻ\"!



[28.04.2015] 22:15 111 JAKIE WAM SIE NAJBARDZIEJ PODOBAJA RASY PSÓW ?? (ost.)
EWKA2


[28.04.2015] 22:09 33 Owczarek podhalański czy labrador?? (ost.)
młoda małżonka
Moje pytanko kieruje głównie do ludzi którzy posiadali jedną z ras i mogą powiedzieć mi coś więcej na ich temat.Potrzebuje pieska głównie do pilnowania domu ale łagodnego dla dzieci.Pomóżci

[28.04.2015] 16:40 1 Jakie ryby do 200l akwarium?
Dominika12345
Jakie dobrać ryby do 200 litrowego akwarium? Jakieś propozycje?



[27.04.2015] 09:32 10 KONIARZY szukam
mysia125
czy ktos sie bardzo interesuje konmi? a moze troszke mniej ale tez umiałby mi pomóc, doradzic, podpowiedziec.... Bradzo chce sie nauczyc jeździc konno :) ciekawi mnie równiez jak zaczeła si

[26.04.2015] 21:56 15 Agresywny pies w domu
Coconat
Bardzo proszę o pomoc osoby które miały bądź mają podobny problem. Jestem właścicielką 4,5 letniego mieszańca labradora.Pies jest u nas od 1,5 roku.W lutym tego roku dość dotkliwie został

[26.04.2015] 21:21 15 Jak oduczyc psa zalatwiania sie w domu
Oleczka0101
Witam! Jestem szczęśliwa posiadaczką Beagle;) I muszę powiedzieć,ze mój problem jest nietopowy.Otóż:W te sobotę musiałam zostać w pracy caly dzień i z psem został mój chłopak.Mój kochany p

[26.04.2015] 21:12 14 Mój pies sika w domu Czy KASTRACJA to jedyne wyjście???
kaki69
Mam pieska kundelka, 18 miesięcy i od zawsze sika w domu. Nie potafię go tego oduczyć. Jest wesoły, pogodny, bardzo energiczny. Spacery sa regularne, co 2-3 godziny. Mimo to ze zalatwia sie

[26.04.2015] 18:34 137 IMIĘ DLA OWCZARKA NIEMIECKIEGO DŁUGOWLOSEGO - PROSZE PISZCIE! (ost.)
davidsudden


[24.04.2015] 11:59 111 gdzie kupić najtaniej karmę dla dużego psa w internecie ? (ost.)
oligatorka
witajcie! może ktoś zna sklep internetowy z tanią karmą dla psa. nie ma być to karma firmowa. mam 3 duże psy i ograniczony budżet. pomóżcie proszę

[24.04.2015] 11:42 68 czym karmić małą kotkę (ost.)
Marcinowa
Witam, wczoraj mój mąż przyniósl do domu mała kotkę. Jest śliczna i całkowicie zwładnęła naszymi sercami.Ale niestety nic nie wiemy na temat jej pielęgnacji.Wiem,że w necie jest pewnie dużo

[23.04.2015] 22:30 117 sklep zoologiczny (ost.)
rysski
W moim miasteczku jest bardzo słabo zaopatrzony sklep zoologiczny, zmuszony więc byłem do poszukania alternatywy w internecie. Znalazłem taki sklep: delazoo.pl. Co o nim myślicie? Kupował ju

[23.04.2015] 21:37 28 Karmienie psów - wędlina
TambienLluva
Czy można karmić psy wędlinami typu szynka albo baleron? Czy to raczej nieodpowiednie rzeczy w psiej diecie? Jak w ogóle wyglądają posiłki Waszych pupili, kupujecie dla nich specjalnie mięso

[23.04.2015] 21:20 2 Kości czekoladowe dla psa
Hania ania
Kupowal ktos kiedys kosci czekoladowe (np. takie jak tutaj: http://www.hurtowniazoologiczna.net.pl/534,kosci-czekoladowe-100-szt.html)? Troche mnie to szokuje, troche mnie to dziwi, troche m

[21.04.2015] 23:58 374 Jakie psy są najlepsze dla małych dzieci? (ost.)
migunka




[19.04.2015] 20:40 1 Jak ubezpieczyć zwierzaka?
Mostorowski
Mam od niedawna psa. Kupiłem go za parę tysiaków, bardzo o niego dbam i myślę czy go nie ubezpieczyć. Ktoś z Was to robił? Opłacało się?

[15.04.2015] 10:20 7 Kuweta dla kota
Krasiwaja
Jaki rodzaj kuwety sprawdza się najlepiej w Waszym kocim gospodarstwie? Z ramką czy bez ramki? I gdzie zwykle trzymacie kuwetę w mieszkaniu?

[14.04.2015] 12:38 5 psi psycholog
allegra_1604
Czy ktoś z Was był kiedyś ze swoim pupilem u psychologa? Co sądzicie o tego typu wizytach? Pomogły Wam?



[14.04.2015] 12:32 46 nosówka POMOCY (ost.)
gagusia11
Mam problem duży problem. Przygarnełam psa tzn. suczka ok 2 lat została wyrzucona z samochodu jest u mnie 3 tyg. od początku miała straszną biegunkę myśleliśmy że ma problemy z żołądkiem i d

[13.04.2015] 21:22 1 jaki tyn psiak urosnie ?
ivana 85
hej moze ktos podpowie, jaki urosnie duzy ten piesek mix bernenczyka ma 8 tygodni wazy 5 kg i jest wielkosci takiej jak shi tzu

[09.04.2015] 14:01 86 legowisko dla psa (ost.)
castana
Szukam wygodnego legowiska dla mojego psa. Jakie waszym zdaniem są najlepsze?? Chciałabym, żeby mojemu psu było zawsze wygodnie i pomyślałam, żeby kupić mu coś takiego http://www.e-karma.pl/

[08.04.2015] 14:36 93 Koty VS. Psy - które wolicie? (ost.)
Cat Rules
Ja w 100% kocham koty to są najwspanialsze zwierzeta na ziemi kto się ze mna zgadza

[07.04.2015] 08:44 134 Bojownik w kuli..rady, opinie, doswiadczenie (ost.)
DIABLUSIAANIA
Witam, No właśnie Bojownik w kuli....Miesiąc temu kupilam bojownika, pięknego niebieskiego samca. Szukałam wielu informacji w internecie na temat jego hodowania. Oczyiwiście ile ludzi tyle

[04.04.2015] 17:14 33 jak oswoic zeberka ? (ost.)
bejok
mam zeberke niestety jest on bardzo płochliwy :( prosił bym o jakieś porady. z góry dzięki :)

[02.04.2015] 07:22 1 Karmienie bydła mlecznego
Gizmoor
Mam pytanie. Czy karmcie bydło mleczne, aby zwiększyć produkcję mleka?

[01.04.2015] 09:23 0 kot rosyjski
michaskk
Witam mozecie mi powiedziec gdzie mozna kupic i czy wogole jest to mozliwe kota rasy rosyjski, rodowod mi nie potrzebny bo na wystawy nie mam zamiaru chodzic a poprzez to mysle ze bedzie tro

[31.03.2015] 19:12 13 PSIE METAMORFOZY
carmen85
ZAPRASZAM WSZYSTKICH MIESZKAJACYCH W POZNANIU DO SALONU PSIE METAMORFOZY!!! SALON MIESCI SIE NA UL.SWOBODA 33A W POZNANIU.

www.strzyzeniepsow.org www.psiemetamorfozy.pl


[31.03.2015] 19:05 32 SIERSC SIERSC SIERSC WSZEDZIE! - jak/czym sprzatac?! (ost.)
IkasiaI
Mam od niedawna psa i kota. Problemem jest glownie to, ze POTWORNIE linieja i nie wiem, co mam z tym zrobic! Na dodatek okazalo sie, ze jestem w ciazy i nie wiem, czy to tak zdrowo w takich

[29.03.2015] 16:52 0 Przybij piątaka dla zwierzaka
ARI MULTIMEDIA KRAKÓW
Z dumą ogłaszamy, iż od 1 kwietnia 2015r. nasza firma rozpoczyna akcję pod nazwą Przybij piątaka dla zwierzaka". Celem akcji jest pomoc zwierzakom z Krakowskiego Schroniska dla zwierząt

[26.03.2015] 02:12 1 Coraz więcej ludzi wierzy w reinkarnacje!
Aladynka
Znajoma z pracy podesłała mi ostatnio artykuł, z którego wynika, że coraz więcej ludzi wierzy w reinkarnacje. Bardzo zaciekawił mnie ten temat, gdyż okazała się, że co 20 Europejczyk oraz co

[24.03.2015] 05:11 9 Kotka
Emma_S
Jak nauczyć młodą kotkę by spała sama ? Ma leżankę na której powinna spac i nie chce... Każdą noc spi ze mną i moim mężem... mamy już tego dość, bo nie możemy się wyspać, boję się, że ją w n

[23.03.2015] 12:24 10 Jakie urządzenia i rybki do 12l akwarium
Symon


[23.03.2015] 12:21 694 Akwarium kula (ost.)
Joasia09
Witam serdecznie Z góry przepraszam za swoją ignorancję co do howania rybek, własnie ona zmusza mnie do znalezienia porady na forum. Dostałam akwarium - kula 12,5 litra z filtrem i dotlen

następne »